2015. február 13., péntek

Állatos viccek

Az egyik varjú csodálkozva mondja a másiknak, mikor elrepül felettük egy sugárhajtású repülőgép: 
-Nem értem, hogy tud ez ilyen gyorsan repülni? 

-Te is repülnél, ha égne a segged.
Az út szélén a csigagyerek könyörög a mamájának; 
-Anyu, hadd szaladjak át az úttesten! 

-Nem lehet, kisfiam! Négy óra múlva jön errefelé egy busz.
  
 A Nyuszi találkozik az Öszvérrel: 
-Én vagyok a Nyuszi, hát te ki vagy? 
-Öszvér vagyok. 

-Az meg mi? 

-Apám ló volt, anyám szamár. 

Megy tovább a Nyuszi, találkozik a Farkaskutyával: 

-Én vagyok a Nyuszi, hát te ki vagy? 

-Én a Farkaskutya vagyok. 

-Az meg mi? 

-Apám farkas volt, anyám kutya. 

Megy megint tovább, zümmögést hall a feje fölött: 

-Én vagyok a Nyuszi, hát te ki vagy? 

-Én vagyok a Lódarázs. 

A Nyuszi eltöpreng, aztán mérgesen fölnéz: 

-Na, ne szórakozz!
A Medve ül a málnásban, bal kezével eszi a málnát, és a jobb kezében tartja a wiskys üveget. Szemmel láthatóan remekül érzi magát. Hirtelen észreveszi a Nyuszikát, aki vadul integet és kiabál a folyó tulsó partjáról: 
-Hé Medve, gyere át, mutatok neked valamit! 

-Nem megyek, hagyjál! 

Többször is átszól a Nyuszi, de a Medve nem veszi rá magát, hogy átmenjen. Majd egyszer mégis leteszi a wiskys üveget és a málnát a farönkre, és átuszik. A víz sodrása leviszi egy jó 200 m-re. Azután odamegy a Nyuszikához: 

-Na mi van Nyuszika, mi volt olyan sürgős amit mutatni akartál nekem? 

-Nézd Medve, milyen vagány málnás van ott a túlparton!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése